Jumat, 25 September 2009

Özel Modifiye Tır Resimleri


Bu tırın arkası normal araba gibi adam ne masraf etmiş ama masrafına değmiş yane çok güzel bir modifiyeli tır olmuş.birde çift eksoz sistemi o zaten ayrı bir güzellik katıyor tır'a.


Kırmızı modifiyeli bu tır doğada çekilen resim ona bir güzellik aktmış ve kapı tarafında olan kız resmi bir ok var elinde ok gibi gider anlamında sanırım araba renk uyumu çok güzel tır.

Scanıa bu tır çok değişik bir henüz türkiye sınırlarına girdiğini düşünmediğim bir tır . çok özel yapım süper bir şey turuncu renk de yakışmış tır'a.Özel Scanıa

Üstü acık modifiye tır resmi çok özel bir tır normal spor porsche arabaları gibi üstü açık marka arabalar gibi üstü acık tır ilk defa gördüğünüzü sanıyorum çünkü bende ilk tefa gördüm uzun zamandır bu resimlerle ilgileniyorum ama ilk defa üstü açık tır gördüm.ama güzel olmuş herşeye ragmen.


    Sizlere 4 tane özel modifiye tır resmi sundum ve hepside birbirinden güzel bana sorsalar hangisini istersin tereddüte kalırım yani herneyse sizlere birşeyler demek istiyorum bildiğiniz üzere tır şöförlüğü farklı bir meslektir.Diğer mesleklerle karşılaştırılamaz.normal bir işçi gibi işten cıkış giriş saati belli olmayan işçilerdir tır şöförleri bazen yolda yemeklerini yerler bazen değil genelde ailelerinden uzak farklı bir meslek yani.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar