Rabu, 29 April 2009

Mercedes G-Class





















Bu G sevmiyorum insanlar-Class Mercedes gelen bir sürü vardır. Ne zaman ona arıyorsanız, o lüks alamadım araç tasarımı antika görünüyor ve bütün köşeleri yok bir G-Sınıfı etkilendim olacağını düşünüyorum diğer Mercedes otomobil, kimden hissediyorum. Bu nedenle Sanat Ayar gelen çocuklar bu arabayı değiştirmeye çalıştı's. Onlar yeni bir bak, bir sportier görünümü vermek istedi ve bu performanslarını artırmak için. Bunlar Mercedes G55K ve G55 değiştirmek için kullanılacak bir özel ayar kiti A55K adı oluşturduk. Motor gücünü şimdi daha büyük ve aynı zamanda bu otomobilin maksimum hızı yeniden yazılmasını ettik. Dış modifikasyonlar için olduğu gibi, bu araba eski görünümünü geliştirmek için çalıştı ve araç gövdesi kiti yeni unsurlar getirdi. Rağmen otomobilin şekli hala önce, şimdi o lüks hissediyorum alırsınız gibi. Ön tampon daha büyük ve daha geniş, yeni jantlar, yan etekler ve diğer değişiklikler yapılmış ve bir hisse senedi G55 bir fotoğraf göreceksiniz ve bu kuşkusuz farklılıklar bir çok göreceksiniz.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar