Kamis, 06 Agustus 2009

Yeni Porsche Panamera


Porsche araba birleştirme amacı ile Şangay otomatik gösterinin arifesinde yeni Panamera-lüks binek otomobili ve kamyonet işlevselliği ile sportiness gibi saptandı.

Tasarım patron Michael Mauer bu önemli bir hedef genişlik ve yükseklik arasında "dramatik ilişki oluşturmak" olduğunu Car Design News söyledi. Son üretilen araba yerine getirebildiğini ve havale, uyan dört boyunda yetişkin artı bavul bagaja o (1418mm), geniş alt ve daha uzun (4970mm) genel oranlara rağmen daha Cayenne SUV's.

Mauer's havale da parçası - kimin itibaren Panamera proje overseen var - wheelarches örtünün kapak, bir geleneksel radyatör ızgara bir olmadığı ve yolcu kabini bu tapers away from the arkasında daha yüksek gibi Porsche tasarım cues muhafaza oldu. Bagajı büyük yukarıya açılır arka kapı ayrı bir gövde kapağı (çok) daha ve arka koltuklar ile düz kat erişilir. Burun yapmak için daha uzun, arka-görünümünde her iki tarafta da ayna iyi arka ön kapı değil, A-ayağı tarafından monte edilmiştir.

Bu Panamera iç tasarımı yükseltilir merkezine gelen Carrera GT konsolu, ilham alır, ancak her yeni gelecek Cayenne iç haberdar olacaktır. "Bu," Porsche iç için yeni bir başlangıç noktasını temsil eder Mauer söyledi. Ayrıca, bunun bir i tercih edilir-Sürücü tarzı sistemi korurken güvenlik ve ergonomik zemin üzerindeki IP açılır ve düğmeleri sayısı savundu. Nerede mümkün anahtarları birlikte sezgisel kullanım geliştirmek için kümelenmiş bulunmaktadır.

Herhangi bir Porsche 911 ve tasarım, yolda straying eleştirilere maruz - the Panamera payı olmuştur - ama bu aracın Cayenne daha çok daha başarılı tasarım ve metal, onun hunkered aşağı tutumunu iyi üç özellikle arka olarak uygun olarak çeyrek görüntüleyebilirsiniz. Olarak gelişmekte olan piyasalarda lüks dört bir iştah-Kapılı coupes, Çin ve Rusya gibi satış kazanmak demektir, bu kadar eleştiri zordur's. Porsche başlamak 20.000 yılda satmak niyetinde sonra 2009 yılında.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar