* Güncelleme Albüm Yeni İç ve Dış Fotoğraflar ile
Peugeot üzerinde bir millet gibi, önümüzdeki ay yapılacak Frankfurt Motor Show için tam olarak en son yaratılması, Avrupa çapında satışa sunulan 2010 yılının ilkbaharında gitmek için yapılacak tüm yeni RCZ 2 2 spor araba açıklamaya couldn't wait. Olarak ilk tam gelişmiş fotoğraflar, Peugeot's tasarımcılarının orijinal konsept otomobil için eril tekerleği kimden yüzde 99 sadık kaldığını kanıtlamak RCZ yeni kadar eşsiz çift baloncuğunu çatı ve arka cam için kemerli.
Genel olarak RCZ son yıllarda sadece en iyi Buldok değil demek istiyorum, ama aynı zamanda en dikkat-Mainstream Coupe sektöründe birinci nesil Audi TT ve sunum beri tasarımlar kapma sahiptir.
Peugeot üzerinde bir millet gibi, önümüzdeki ay yapılacak Frankfurt Motor Show için tam olarak en son yaratılması, Avrupa çapında satışa sunulan 2010 yılının ilkbaharında gitmek için yapılacak tüm yeni RCZ 2 2 spor araba açıklamaya couldn't wait. Olarak ilk tam gelişmiş fotoğraflar, Peugeot's tasarımcılarının orijinal konsept otomobil için eril tekerleği kimden yüzde 99 sadık kaldığını kanıtlamak RCZ yeni kadar eşsiz çift baloncuğunu çatı ve arka cam için kemerli.
Genel olarak RCZ son yıllarda sadece en iyi Buldok değil demek istiyorum, ama aynı zamanda en dikkat-Mainstream Coupe sektöründe birinci nesil Audi TT ve sunum beri tasarımlar kapma sahiptir.
Ve eğer yeterli's, Peugeot da müşterilerinin şansını daha da gerçek bir karbon çatıya, farklı renkler (siyah krom, saten bitirmek), çok sayıda 18 çatı kemerli - ve 19-inç özel seçenekleri de dahil olmak üzere bir dizi ile RCZ RSS kişiselleştirmek hizmetinizdedir birkaç bitirince de alaşım jantlar (diamante), ön at, karoser ayrıntılı ve daha kapsar karbon kapı aynası siyah lake gövde parçaları siyah, parlak siyah, koyu gri mat.
Içinde, RCZ olabilir koltuk iki yetişkin ön sırasında da ne Peugeot olarak anlatılmaktadır's kadar, arka iki ara sıra koltuklar, "tam ve mükemmel" olduğu 384 litre standart açılış kapasitesini artırmak için aşağı katlanmış olabilir kullanılabilir sculpted. Her ne kadar kontrol paneli doğrudan 308 kapak gelir, Peugeot's tasarımcılarının yüksek kaliteli malzeme ve benzersiz düzeltin seçeneklerin kullanımı ile iç kadar kokulu.
Sizin de tahmin ediyorum, orada 308 mimarinin çok RCZ olan McPherson tipi ön süspansiyon ve arka burulma ışın ve gözden geçirilmiş bir sürümünü kullanır ve deri altında's. Sözde "Platform İki" denilen araç ile karşılaştırıldığında, Peugeot ise ön parça 54mm ve arka parça 72mm ile genişletmiştir olmuştur bu RCZ bir yolculuk yüksekliği 20mm ve ağırlık merkezinde 40mm tarafından düşürüldü söylüyor.
Bu RCZ da ise güç fren diskleri adeleli tüm verilmiştir-etrafında bir hidrolik direksiyon alır. Tüm modeller bir Hill Yrd sistemi ESP, standart olarak çiftleşmiş ile tam araç yetenekleri yararlanmak için kapalı olabilir gelecektir.
Başlatılması üzerine, bu RCZ Magna Steyr tarafından Avusturya'da bir üretim merkezi bu özel araçlarda, uzman, üç powerplants hepsi ile teklif edilecek inşa edilecek Euro 5 standartlarına uygun. En güçlü motor ve 1.6-litre benzinli THP ünitesi ikiz-kaydırma Turbo pompalar ayıklama 1.700 devir overboost (veya £ 203 m) at 5000 RPM ve £ 188 ft 200 beygir gücü ve altı bağlı övünme sadece hız şanzıman.
Bu RCZ 50 75mph (80 km / sa - 120 km / sa) beşinci vites 6.5 saniye ve 7,6 saniye içinde 0 62mph (100km / h) kimden hızlandırmaktadır bu motoru ile. Birleşik döngüsünde Yakıt tüketimi 39.8mpg İngiltere veya eşdeğeri 33,1 mpg ve ABD ve 7.1 litre ile / 100km ve CO2 emisyonu ile 165g/km az.
Bu RCZ için ikinci benzin seçeneğini 1.6-litre direkt enjeksiyonlu motor altı hızlı manuel veya otomatik şanzıman için çiftleşmiş turbocharged olduğunu. Birlik, 5800 devir ve tork ve £ 177 ft Fransız otomobil İngiltere 40,9 MPG bir kombine yakıt ekonomisi ilan ile 1400 d / d at 156 bir çıkışı beygir gücü üreten (6,9 lt / 100 km veya manuel şanzıman modeli için 34,1 MPG US) .
Last but not least 2.0-litre dört silindirli turbo dizel motoru altı hızlı manuel şanzıman için keçeleşmiş olduğunu. Bu 3750 d / d ve £ 251 m bir maksimum tork 2000 d / d at İngiltere 52,3 MPG bir kombine yakıt tüketimi dönen 163-Horsepower sunar (5.4 lt / 139 g / km CO2 emisyonları ile 100km veya 43,6 mpg ve ABD).
Içinde, RCZ olabilir koltuk iki yetişkin ön sırasında da ne Peugeot olarak anlatılmaktadır's kadar, arka iki ara sıra koltuklar, "tam ve mükemmel" olduğu 384 litre standart açılış kapasitesini artırmak için aşağı katlanmış olabilir kullanılabilir sculpted. Her ne kadar kontrol paneli doğrudan 308 kapak gelir, Peugeot's tasarımcılarının yüksek kaliteli malzeme ve benzersiz düzeltin seçeneklerin kullanımı ile iç kadar kokulu.
Sizin de tahmin ediyorum, orada 308 mimarinin çok RCZ olan McPherson tipi ön süspansiyon ve arka burulma ışın ve gözden geçirilmiş bir sürümünü kullanır ve deri altında's. Sözde "Platform İki" denilen araç ile karşılaştırıldığında, Peugeot ise ön parça 54mm ve arka parça 72mm ile genişletmiştir olmuştur bu RCZ bir yolculuk yüksekliği 20mm ve ağırlık merkezinde 40mm tarafından düşürüldü söylüyor.
Bu RCZ da ise güç fren diskleri adeleli tüm verilmiştir-etrafında bir hidrolik direksiyon alır. Tüm modeller bir Hill Yrd sistemi ESP, standart olarak çiftleşmiş ile tam araç yetenekleri yararlanmak için kapalı olabilir gelecektir.
Başlatılması üzerine, bu RCZ Magna Steyr tarafından Avusturya'da bir üretim merkezi bu özel araçlarda, uzman, üç powerplants hepsi ile teklif edilecek inşa edilecek Euro 5 standartlarına uygun. En güçlü motor ve 1.6-litre benzinli THP ünitesi ikiz-kaydırma Turbo pompalar ayıklama 1.700 devir overboost (veya £ 203 m) at 5000 RPM ve £ 188 ft 200 beygir gücü ve altı bağlı övünme sadece hız şanzıman.
Bu RCZ 50 75mph (80 km / sa - 120 km / sa) beşinci vites 6.5 saniye ve 7,6 saniye içinde 0 62mph (100km / h) kimden hızlandırmaktadır bu motoru ile. Birleşik döngüsünde Yakıt tüketimi 39.8mpg İngiltere veya eşdeğeri 33,1 mpg ve ABD ve 7.1 litre ile / 100km ve CO2 emisyonu ile 165g/km az.
Bu RCZ için ikinci benzin seçeneğini 1.6-litre direkt enjeksiyonlu motor altı hızlı manuel veya otomatik şanzıman için çiftleşmiş turbocharged olduğunu. Birlik, 5800 devir ve tork ve £ 177 ft Fransız otomobil İngiltere 40,9 MPG bir kombine yakıt ekonomisi ilan ile 1400 d / d at 156 bir çıkışı beygir gücü üreten (6,9 lt / 100 km veya manuel şanzıman modeli için 34,1 MPG US) .
Last but not least 2.0-litre dört silindirli turbo dizel motoru altı hızlı manuel şanzıman için keçeleşmiş olduğunu. Bu 3750 d / d ve £ 251 m bir maksimum tork 2000 d / d at İngiltere 52,3 MPG bir kombine yakıt tüketimi dönen 163-Horsepower sunar (5.4 lt / 139 g / km CO2 emisyonları ile 100km veya 43,6 mpg ve ABD).
Tidak ada komentar:
Posting Komentar