Hyundai tüm "Elantra dayalı olarak Elantra LPI HEV hibrid otomobili sunmak için," Temmuz 2009 yılında Korea.The Hyundai Elantra LPI HEV olarak hazırlamak olduğunu ilk hibrid otomobili likit petrol gazı (LPG) ile ilk güç olarak dünya Gelişmiş Lityum Polimer (Li-Poly) pil kabul.
Bu gelişmiş pilleri bir emisyonları ile bağlantılı bir 20 beygir elektrikli motor LPI 1,6 azaltılması-litre motor ve CVT iletimi için güç ver. Burada bekleyebilirsiniz kilometre ve tam ne tür hiçbir kelime, ancak tüm ekstra donanım maliyeti bile, bir standart Elantra üzerinden prim kendisi için sadece iki yıl sonra ödemeye söyleniyor.
Hyundai Basın Bildirisi:
Hyundai Motor Company Temmuz 2009 yılında LPG perakende satış elektrik hibrid araç başlatmayı planlıyor. Likit petrol gazı (LPG) ve gelişmiş Lityum Polimer kabul ilk (Li-Poly) güç kaynağı olarak başlangıçta Korece iç piyasada satılması için, Elantra LPI Hybrid Electric Vehicle (HEV) dünyanın ilk hibrid araç pil.
Bir Sıvılaştırılmış Petrol enjekte (LPI) tarafından Gama motor displacing 1,6 litre, bir 15kW elektrikli motor ve sürekli değişken transmisyon Powered, bu Elantra LPI HEV hafif tip melez rekabetçi bir yakıt ekonomisi degerlendirmesi sunma yeteneğine sahiptir.
"The Elantra LPI HEV Hyundai yenilikçi bir yaklaşım göstermektedir: Bu çok çalışmasına ekonomik olacak bir melez geliştirmek LPG yılında Hyundai's dünya liderliği-araçlar fuelled leveraged varsa," Dr Hyun araştırma-Soon Lee, dedi ve Geliştirme Bölümü. Hyundai Elantra LPI HEV
Hibrid araç şu anda piyasada mevcut olan farklı türleri arasında işletme maliyetleri karşılaştırıldığında, bu Elantra LPI HEV için tüm çalıştırmak için ucuz olması sözü verdi. Bu Elantra LPI HEV kadar yüzde 40 pazardaki diğer rakip modeller ve yüzde 50 bir geleneksel Elantra modeli sadece benzin motoru tarafından desteklenmektedir daha az çalışmasına ucuz olması sözü verdi. (Hesaplamalar benzinin litre başına 1.907,08 KRW ve Korece yerli perakende fiyat dayalı ve Haziran 2008 yılının ilk hafta olarak kilo başına 1.828,65 KRW fiyatı LPG).
Bu Elantra LPI HEV göre bir prim maliyeti var bir Elantra ekstra donanım (Li-Poly pil, DC motor ve elektrik kontrol sistemi) nedeniyle konvansiyonel. Ancak, ortaya çıkan yakıt tasarrufu ile, Elantra LPI HEV alıcılar hakkında iki yıl içinde aracın ekstra maliyet kurtarmak için bekleyebilirsiniz.
Ayrıca, Elantra LPI HEV sadece CO2 ve 90 yüzde eşdeğer bir standart benzin Super Ultra Low Emission Vehicle (SULEV) olarak nitelendirilmesine Elantra güç daha az emisyon 103g/km yayan.
Bu Elantra LPI HEV, dünyanın olan yalnızca tarafından sağlanacaktır şarj edilebilir piller, lityum polimer kullanan ilk araç olacak
Hyundai Elantra LPI HEV video:
LG Kimya *, bir pil önde gelen üreticilerinden biri. Li-Poly pil daha fazla fiziksel zarar vermek için güçlü olmak, lityum göre önemli avantajları yüksek enerji yoğunluğu gibi iyon piller, daha düşük üretim maliyetleri ve onlar da daha fazla ücret alabilir depolama kapasitesi önce döngülerinizin boşaltma indirgemek başlar.
Hyundai 1995 yılında bu Seul Motor Show'da Gelecek Yeşil Araç açıkladı onun ilk hibrid elektrikli araç geliştirdi. 1999 yılında, bir Elantra HEV 2000 yılında, bir Accent HEV, ikisi de sert ve entegre Başlangıç Jeneratör teknoloji tipi paralel elektrik sürücü sistemleri özellikli gösterdi. Ancak, bu araştırma geliştirme araçları seri üretim girmeyeceğim yaptım.
2004 yılında şirket Korece kamu kuruluşları için bir filo gösteri projenin parçası olarak (B-segment araçlar Hyundai Getz gibi Korece İç pazarda badged) 50 Getz benzin-elektrik hibrid araçlar teslim. Bunlar hafif olduğunu tipi hibrit sistemleri 12kW motor ve nikel metal hidrid pil kullanıyor. Bu melez teknoloji geliştirme programı genişletmek ve 2005 yılında devam etti, ve Hyundai Otomotiv Grubu gösteri filosu, 2006 yılında 730 daha birimleri ve Accent HEVs dahil olmak üzere 2007 yılında 1682 daha birimleri, 350 daha birimleri yapmıştır.
Şu anki tesisleri orta 2010 yılında sedans boy ekleme hibrid araç line-up genişletmekten arama.
Olan Elantra LPI HEV başlangıç satış Kore iç piyasa ile sınırlı olmak üzeresiniz. Hyundai Çin ve Avustralya gibi mükemmel bir LPG dağıtım altyapı ile pazarlarda ihracat olanakları araştırıyor.
Olarak Elantra LPI HEV geliştiriliyor, daha ayrıntılı teknik özelliklerine yakın Temmuz 2009 tarihinden başlatmak için çıkacak kalır.
Bu gelişmiş pilleri bir emisyonları ile bağlantılı bir 20 beygir elektrikli motor LPI 1,6 azaltılması-litre motor ve CVT iletimi için güç ver. Burada bekleyebilirsiniz kilometre ve tam ne tür hiçbir kelime, ancak tüm ekstra donanım maliyeti bile, bir standart Elantra üzerinden prim kendisi için sadece iki yıl sonra ödemeye söyleniyor.
Hyundai Basın Bildirisi:
Hyundai Motor Company Temmuz 2009 yılında LPG perakende satış elektrik hibrid araç başlatmayı planlıyor. Likit petrol gazı (LPG) ve gelişmiş Lityum Polimer kabul ilk (Li-Poly) güç kaynağı olarak başlangıçta Korece iç piyasada satılması için, Elantra LPI Hybrid Electric Vehicle (HEV) dünyanın ilk hibrid araç pil.
Bir Sıvılaştırılmış Petrol enjekte (LPI) tarafından Gama motor displacing 1,6 litre, bir 15kW elektrikli motor ve sürekli değişken transmisyon Powered, bu Elantra LPI HEV hafif tip melez rekabetçi bir yakıt ekonomisi degerlendirmesi sunma yeteneğine sahiptir.
"The Elantra LPI HEV Hyundai yenilikçi bir yaklaşım göstermektedir: Bu çok çalışmasına ekonomik olacak bir melez geliştirmek LPG yılında Hyundai's dünya liderliği-araçlar fuelled leveraged varsa," Dr Hyun araştırma-Soon Lee, dedi ve Geliştirme Bölümü. Hyundai Elantra LPI HEV
Hibrid araç şu anda piyasada mevcut olan farklı türleri arasında işletme maliyetleri karşılaştırıldığında, bu Elantra LPI HEV için tüm çalıştırmak için ucuz olması sözü verdi. Bu Elantra LPI HEV kadar yüzde 40 pazardaki diğer rakip modeller ve yüzde 50 bir geleneksel Elantra modeli sadece benzin motoru tarafından desteklenmektedir daha az çalışmasına ucuz olması sözü verdi. (Hesaplamalar benzinin litre başına 1.907,08 KRW ve Korece yerli perakende fiyat dayalı ve Haziran 2008 yılının ilk hafta olarak kilo başına 1.828,65 KRW fiyatı LPG).
Bu Elantra LPI HEV göre bir prim maliyeti var bir Elantra ekstra donanım (Li-Poly pil, DC motor ve elektrik kontrol sistemi) nedeniyle konvansiyonel. Ancak, ortaya çıkan yakıt tasarrufu ile, Elantra LPI HEV alıcılar hakkında iki yıl içinde aracın ekstra maliyet kurtarmak için bekleyebilirsiniz.
Ayrıca, Elantra LPI HEV sadece CO2 ve 90 yüzde eşdeğer bir standart benzin Super Ultra Low Emission Vehicle (SULEV) olarak nitelendirilmesine Elantra güç daha az emisyon 103g/km yayan.
Bu Elantra LPI HEV, dünyanın olan yalnızca tarafından sağlanacaktır şarj edilebilir piller, lityum polimer kullanan ilk araç olacak
Hyundai Elantra LPI HEV video:
LG Kimya *, bir pil önde gelen üreticilerinden biri. Li-Poly pil daha fazla fiziksel zarar vermek için güçlü olmak, lityum göre önemli avantajları yüksek enerji yoğunluğu gibi iyon piller, daha düşük üretim maliyetleri ve onlar da daha fazla ücret alabilir depolama kapasitesi önce döngülerinizin boşaltma indirgemek başlar.
Hyundai 1995 yılında bu Seul Motor Show'da Gelecek Yeşil Araç açıkladı onun ilk hibrid elektrikli araç geliştirdi. 1999 yılında, bir Elantra HEV 2000 yılında, bir Accent HEV, ikisi de sert ve entegre Başlangıç Jeneratör teknoloji tipi paralel elektrik sürücü sistemleri özellikli gösterdi. Ancak, bu araştırma geliştirme araçları seri üretim girmeyeceğim yaptım.
2004 yılında şirket Korece kamu kuruluşları için bir filo gösteri projenin parçası olarak (B-segment araçlar Hyundai Getz gibi Korece İç pazarda badged) 50 Getz benzin-elektrik hibrid araçlar teslim. Bunlar hafif olduğunu tipi hibrit sistemleri 12kW motor ve nikel metal hidrid pil kullanıyor. Bu melez teknoloji geliştirme programı genişletmek ve 2005 yılında devam etti, ve Hyundai Otomotiv Grubu gösteri filosu, 2006 yılında 730 daha birimleri ve Accent HEVs dahil olmak üzere 2007 yılında 1682 daha birimleri, 350 daha birimleri yapmıştır.
Şu anki tesisleri orta 2010 yılında sedans boy ekleme hibrid araç line-up genişletmekten arama.
Olan Elantra LPI HEV başlangıç satış Kore iç piyasa ile sınırlı olmak üzeresiniz. Hyundai Çin ve Avustralya gibi mükemmel bir LPG dağıtım altyapı ile pazarlarda ihracat olanakları araştırıyor.
Olarak Elantra LPI HEV geliştiriliyor, daha ayrıntılı teknik özelliklerine yakın Temmuz 2009 tarihinden başlatmak için çıkacak kalır.
Hyundai Elantra LPI HEV
Tidak ada komentar:
Posting Komentar