Senin, 26 Oktober 2009

MFK Audi RS6 Otomobili


MFK, steyşına daha şık bir görünüşü vermesi için Audi RS6'i ayarladı, ve daha büyük güç, bantlar. Onlar, başlangıçta 450 hpi üreten 4.2-litre V8 motorunu arttırabildi. Motor ayarlamasından sonra, Audi RS6 şimdi, steyşın için tamamen etkileyici olan 520 hpe böbürlenir. Dış için onlar, kapüşonun altında V8'e daha taze havayı getirmesi için daha büyük hava delikleriyle yeni ön bir bozucuyu yerleştirdi.




Dört köşede CC-çizgi 3-parça tekerleği, 20 ×-10'u ölçüyor olan görünüş siyahı boyanır mı. 5, ve 285 25 20 ölçüyor olan Dunlop'la yüksek performans lastiklerini sardı. Kocaman tekerlek takımı kesinlikle, MFK Audi RS6'de tutmayı geliştirir.

Eğer onlar, yükseltirse, yeterli değil midir, müşteriler, bir Y-dal borusu ve 100 hücreyle bir spor egzoz sisteminin seçeneğin fazla bir 5,999 eurosu için katalitik dönüştürücüye sahip olur. Bu, Audi RS6 için daha iyi ses ve performansı sağlar, motor ayarlamasıyla beraber, ve yeni aerodinamik ön son.


Tidak ada komentar:

Posting Komentar